Реєстрація Відновлення паролю
У кошику немає товарів
Переглянути кошик

Оплата та доставка

Способи оплати замовлення

Способи доставки замовлення

Правила отримання товару у перевізника

Замовляючи послуги перевізника Ви автоматично даєте згоду на наступні умови:

  1. Отримуючи замовлення через перевізника, Ви зобов'язані перевірити продукцію на кількісні та якісні показники у відділенні перевізника.
  2. При виявленні пошкоджень або кількісної нестачі продукції, Ви повинні скласти акт у відділенні, разом із представником перевізника. Даний документ свідчить про порушення домовленостей зі сторони продавця та перевізника. Буде проводитись розслідування, з чиєї вини були нанесено збитки.
  3. Копію документу необхідно надіслати на електрону пошту (сканкопію або фото).

При дотриманні даних вимог Інтернет-магазин "Aromisto" зобов'язується повернути покупцеві кошти, які були перераховані на рахунок, після отримання повернення.

У нашому інтернет-магазині діють наступні правила повернення:

При отриманні товару

Переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд і комплектність замовлення в момент отримання. У разі нестачі (крадіжки) або пошкодження крихкого товару необхідно написати претензію до перевізника (Нова Пошта). Гроші будуть повернуті Вам після розгляду претензії. Також просимо повідомляти нам про такі випадки, це допоможе уникнути непорозумінь.

Після отримання товару

Чай, кава, спеції, бакалія і інші продовольчі товари

Ви маєте право повернути товар неналежної якості, а саме: непридатні для використання, з порушенням обов'язкових вимог до товару, з вичерпаним терміном придатності, а також доставлені в упаковці з порушеною цілісністю. Товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.

Посуд і інші непродовольчі товари

У випадках, передбачених статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», клієнт має право повернути непродовольчий товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення приймається лише в тому випадку, якщо товар не використовувався, зберіг первісний вигляд, оригінальну (фірмову) упаковку, неушкоджені фабричні ярлики, бирки, наклейки та інше. Відправлення посилки з поверненням здійснюється за рахунок клієнта.

Прохання попередньо зв'язатися з нами для уточнення нюансів, пов'язаних з поверненням або обміном товару. Вкажіть номер замовлення, причину повернення, в разі необхідності - фотографії товару.